«Контінентал» визнано найпривабливішим роботодавцем в аграрній сфері

«Контінентал» визнано найпривабливішим роботодавцем в аграрній сфері

16 Квітня 2021

«Контінентал Фармерз Груп» здобула перемогу в номінації «Найпривабливіший роботодавець у галузі сільського господарства» за результатами незалежного дослідження Randstad Employer Brand Research. Підсумки дослідження українських брендів оголосили 14 квітня. Цього року церемонія нагородження відбувалася в онлайн-форматі.

«Дуже почесно та відповідально отримати визнання найпривабливішого роботодавця. Це дає розуміння, що ми на правильному шляху. Завдяки політиці роботи з персоналом Компанії вдалося побудувати позитивний імідж як роботодавцю. Ми й далі працюватимемо над вдосконаленням умов праці нашої команди на базі принципів поваги, збереження та розвитку людського потенціалу, безпеки й охорони здоров’я співробітників. Наші цінності — прості та зрозумілі для команди “Контінентал”. Кожен охочий може ознайомитися з ними на нашому сайті у вигляді Кодексу корпоративної етики. Це не просто документ, це принципи, за якими ми будуємо відносини всередині Компанії», — зазначила директор  департаменту по роботі з персоналом «Контінентал Фармерз Груп» Ірина Романенко.

Премія Randstad Employer Brand Research — нагорода, яку щороку отримує найпривабливіший роботодавець. Переможець здобуває її на основі результатів незалежного дослідження. У кожній країні відповіді не менше ніж 7000 респондентів — представників працюючого і непрацюючого населення — визначають переможця з найбільших за чисельністю постійного персоналу роботодавців: компанія, яка набирає найвищу кількість балів, вважається найпривабливішою для роботи.

Randstad Employer Brand Research розпочала в Бельгії у 2000 році компанія Randstad, метою якої було оцінити 50 локальних брендів роботодавців. За 20 років дослідження поширилося на понад 5000 організацій по всьому світу. У 2020 році в проекті взяли участь 34 країни.

Переможець отримує статуетку Randstad Employer Brand Research, яку створив Марсель Вандерс, один з провідних світових дизайнерів. Нагорода у вигляді намагніченої кулі символізує привабливість компанії, яка притягує співробітників, немов магніт. 

Організатор дослідження Randstad Employer Brand Research в Україні — ANCOR Ukraine, локальний підрозділ міжнародної стафінгової групи ANCOR, яка з 2012 року є ексклюзивним стратегічним партнером Randstad Holding.